Winnaar E-waste race

28-10-2019

Damiaanschool uit Zeist wint E-waste Race RMN gemeenten 2019

Vrijdagmiddag 18 oktober om 13.00 uur nam de Damiaanschool uit Zeist de hoofdprijs in ontvangst voor het winnen van de E-waste Race. De afgelopen weken streden tien basisscholen in de RMN gemeenten tegen elkaar om zoveel mogelijk E-waste bij mensen uit de buurt op te halen. De Damiaanschool heeft de meeste punten gehaald met het inzamelen van elektrische apparaten.

Fantastische prestatie
Vier weken lang hebben de leerlingen van de Damiaanschool hun uiterste best gedaan om zoveel mogelijk elektrische apparaten in te zamelen. In totaal haalden zij 3414 elektrische apparaten op en dat betekende een score van 2078 punten. Recyclingcoach Sanne van RMN overhandigde de leerlingen de prijs, een schoolreis naar Nemo Science Museum in Amsterdam.